Inspeccionen les canonades de la casa de l'acusat d'assassinar Marta Calvo
La mida i l'estat de degradació de les mostres que s’hi van trobar en una revisió anterior impedeixen l'extracció d'ADN.
Els especialistes de la Guàrdia Civil estan inspeccionant la xarxa de canonades després de no trobar cap indici de Marta Calvo a la casa de Manuel on Jorge Ignacio Palma assegura que va morir la jove.
La inspecció se centra en el plat de dutxa on, suposadament, l'home va esquarterar el cos i també s'han revisat taulells i altres elements. En una primera revisió del bany, la Guàrdia Civil va trobar restes que els forenses han descartat perquè la mida i l'estat de degradació impedeixen l'extracció d'ADN.
L'arrestat no reconeix que la matara, ja que manté que Marta Calvo va morir de manera accidental, però va confessar que va esquarterar el cos i que el va llançar a diversos contenidors.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló