Inspeccionen les canonades de la casa de l'acusat d'assassinar Marta Calvo
La mida i l'estat de degradació de les mostres que s’hi van trobar en una revisió anterior impedeixen l'extracció d'ADN.
Els especialistes de la Guàrdia Civil estan inspeccionant la xarxa de canonades després de no trobar cap indici de Marta Calvo a la casa de Manuel on Jorge Ignacio Palma assegura que va morir la jove.
La inspecció se centra en el plat de dutxa on, suposadament, l'home va esquarterar el cos i també s'han revisat taulells i altres elements. En una primera revisió del bany, la Guàrdia Civil va trobar restes que els forenses han descartat perquè la mida i l'estat de degradació impedeixen l'extracció d'ADN.
L'arrestat no reconeix que la matara, ja que manté que Marta Calvo va morir de manera accidental, però va confessar que va esquarterar el cos i que el va llançar a diversos contenidors.
Més llegit
-
Consulta les recomanacions d'Emergències davant de l'episodi de pluges d'este diumenge
-
La Safor concentra les acumulacions més grans del temporal, amb més de 146 l/m² a la Font d’en Carròs
-
Detenen a Alcossebre una dona reclamada pels Països Baixos per explotació sexual de menors
-
Carmen Serrano (CSIRT): “Per Nadal creix el risc perquè nou de cada deu ciberestafes són fraus amb compres per internet”
-
Els ritus funeraris demostren que en la fundació de València va participar població del centre d’Itàlia
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores