Ingressa en presó un home detingut a Vila-real amb cocaïna prop d’un centre educatiu
La Policia Nacional li ha intervingut onze grams de droga i diners presumptament procedents de la venda
Un home ha ingressat en presó després de quedar detingut a Vila-real (Plana Baixa) amb cocaïna a les immediacions d’un centre educatiu. Sobre ell pesava un avís de cerca emesa per l’Audiència Provincial de Castelló.
Segons ha informat la Policia Nacional, la detenció va ser durant un dispositiu per a localitzar el sospitós, que, en ser identificat, va facilitar dades falses per a dificultar l’actuació policial.
En un registre de seguretat, els agents li van trobar dos pots xicotets amb dotze embolcalls de cocaïna, amb un pes total d’11,4 grams. També portava monedes i bitllets fraccionats que podrien procedir de la venda de droga.
Després de passar a disposició judicial, el jutjat ha decretat que ingresse en presó.
Més llegit
-
Plats al vapor, exercici i desconfiar de les dietes miracle: els consells dels nutricionistes per a frenar els excessos
-
El rei apel·la a preservar la convivència, demana diàleg i exemplaritat i alerta del “fàstic” per la tensió política
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Una avaria en la senyalització de Chamartín retarda una hora un AVE procedent de València
-
Avís taronja per pluges de fins a 100 l/m² al litoral nord d’Alacant i sud de València
-
Joan Ribó declara al jutjat per la construcció de la piscina d'Alboraia