Dos treballadors resulten ferits en l’incendi d’una planta de reciclatge de San Antonio de Requena
Sis dotacions de bombers i un mitjà aeri de la Generalitat treballen en l’extinció d'un foc que ha originat una gran columna de fum negre
Dues persones han resultat ferides per inhalació de fum durant l’incendi que s’ha declarat aquest dilluns a la vesprada en una planta de reciclatge de San Antonio de Requena. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), es tracta d’un home de 39 anys que s’ha dirigit pels seus propis mitjans a l’Hospital de Requena, i un altre de 41 anys a qui han evacuat en ambulància; tots dos són treballadors de la planta.
En l’extinció del foc —que ha provocat una gran columna de fum negre— treballen sis dotacions de bombers de Requena, Torrent, bombers voluntaris de Cofrents i Sinarques, un oficial de guàrdia, un cap de sector i un sergent de Requena, així com un mitjà aeri de la Generalitat.
Fonts dels bombers asseguren que l'incendi afecta la zona exterior, que acumula tones de material de reciclatge com bales de plàstic premsat. De moment no hi ha naus afectades, mentre que els efectius d’extinció treballen en la seua protecció.
De moment, el fum no arriba als nuclis habitats i s’està dirigint a una zona de cultius. Tot i això, a través de les xarxes socials, l'alcaldessa Rocío Cortés ha advertit la població que en cas de canviar la direcció del vent podria començar a haver-hi problemes.
Més llegit
-
Esforç sense premi per al Llevant contra el Celta (1-2)
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Mazón compareixerà demà per a informar del seu futur polític després de parlar diverses vegades amb Feijoó
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Les víctimes escridassen Mazón a l'inici i al final del funeral per la dana