La Guàrdia Civil de València commemora el 178 aniversari de la seua fundació
En l'acte s'han entregat condecoracions a membres
La Guàrdia Civil de València ha commemorat el 178 aniversari de la seua fundació, creada al març de 1844. En l'acte, que ha tingut lloc al saló d'actes de l'autoritat portuària, s'han entregat condecoracions a membres de la Guàrdia Civil: una creu de plata, vint creus blanques, dues creus al mèrit militar amb distintiu blanc i dues creus d'or. També s'ha homenatjat el personal de diverses institucions, com el comisari principal de la Policia Nacional Vicente Martínez Guillén.
L'acte, presidit pel general de la VI Zona, Arturo Prieto, també ha comptat amb la presència de la delegada del govern espanyol, Glòria Calero; el coronel Fernández de Luz, cap de la comandància de València; el secretari autonòmic de Seguretat i Emergències, Josep Maria Àngel; la fiscal en cap del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, Teresa Gisbert i el cap superior de policia de la Comunitat Valenciana, Jorge Martí. El general de brigada Prieto ha ressaltat en l'acte la voluntat de servei de la Guàrdia Civil en què "l'actiu més importat és el capital humà". Per la seua part, la delegada del govern espanyol, Gloria Calero, ha destacat recents actuacions humanitàries com la desplegada durant la passada tragèdia a la residència de Montcada.
També s'han concedit plaques commemoratives a diversos guàrdies civils ja retirats, com el tinent general Fernando Santafé i el subtinent Benito Domingo, un agent de 101 anys que va treballar en la institució més de quatre dècades.
Més llegit
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero
-
Osca - CD Eldense: la fi d'un somni
-
Més de 18.000 aspirants s'examinen hui en la segona prova de les oposicions a secundària i altres especialitats
-
Educació anuncia vora 49 milions en recursos extraordinaris per a 1.031 centres públics
Més vist
Més escoltat
-
30.05.2025 | 90 minuts
-
31.05.2025 | Fora de cobertura
-
29.05.2025 | L'entrevista d'actualitat: set mesos de la dana, parlen els representants de les víctimes
-
31 de maig - Soterren definitivament el cos sense cap de Francisco de Goya (1999)
-
30.05.2025 | Les notícies del migdia
-
30.05.2025 | Amunt i avall | Primera Part