La Guàrdia Civil rescata un catamarà amb dos tripulants a punt d’afonar-se a Tabarca
Una telefonada d’auxili alertava que no podien evacuar l’aigua que entrava de manera massiva a la sala de màquines.
El servei marítim de la comandància d’Alacant de la Guàrdia Civil va rescatar aquest diumenge dos tripulants d’un catamarà a punt d’afonar-se en aigües de l’illa de Tabarca. Segons ha informat la Guàrdia Civil, els fets van passar al voltant de les 18:00 hores, quan es va interceptar una telefonada d’emergència.
Els dos tripulants de l’embarcació, amb bandera austríaca, van sol·licitar auxili a una milla al nord de Tabarca perquè no podien buidar l’aigua que entrava de manera massiva a la sala de màquines.
Els agents van conduir l’embarcació cap al port d’Alacant, on van poder extraure tota l’aigua. Cap dels dos tripulants, de 66 i 67 anys, va patir danys.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
Una jutgessa prohibix a Trump detindre immigrants a Califòrnia pel seu perfil racial
-
Cimera valencianista a Paterna
-
El gest universal per demanar auxili davant d'una situació de violència sexual
-
El Villarreal-Aston Villa, per À Punt