La Guàrdia Civil deté deu persones arribades en pastera a Altea
Els migrants, tots adults, han rebut assistència de la Creu Roja a la caserna i presenten un bon estat de salut.
La Guàrdia Civil d'Altea ha detingut deu homes que aquesta matinada han arribat en algunes pasteres a la zona del Morro de Toix. Els migrants, tots adults, han rebut assistència i presenten bon estat de salut.
L'equip de la Creu Roja ha prestat ajuda als migrants en dependències de la Guàrdia Civil, on els ha oferit assistència sociosanitària i els ha proporcionat aigua i alimentació.
La Guàrdia Civil ha rebut l’avís d'un veí de la zona poc després de les huit del matí i ha muntat un dispositiu per a localitzar els migrants. Els agents han trobat dues embarcacions a la cala del Morro de Toix, a prop del port de Campomanes, a la zona del Mascarat, una àrea de cales i penya-segats entre Altea i Calp.
A les pasteres hi havia algunes persones a bord, procedents del nord d’Àfrica i que havien aprofitat el bon estat de la mar i la visibilitat d'aquesta nit passada per a intentar arribar a la costa.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària