La Guàrdia Civil desmantella una plantació interior de marihuana a Alcoleja
El domicili estava connectat il·legalment a la xarxa elèctrica.
La Guàrdia Civil ha detingut un home a Alcoleja (Comtat) per un presumpte delicte contra la salut pública, per cultiu i elaboració de substàncies estupefaents (marihuana), i un altre de defraudació de fluid elèctric.
El detingut hauria connectat la llum d'una plantació interior de marihuana al subministrament elèctric general. Això podria haver deixat tota la població sense subministrament per sobrecàrrega a causa de l'excessiva electricitat que consumia.
Els agents de l'àrea d'investigació de la Guàrdia Civil d'Ibi reberen avís d'una empresa de subministrament elèctric, que havia detectat un increment de consum no registrat provinent d'una fuita d'energia en el subministrament d'un habitatge.
Durant la investigació es va confirmar l'existència d'una connexió fraudulenta, amb un nivell de consum tan excessiu que suposava un greu perill per a la seguretat, tant de l'investigat com del veïnat d'Alcoleja.
Els agents es personaren al domicili en qüestió, on trobaren una plantació interior de marihuana, amb un total de 553 plantes, de grandària mitjana i diverses varietats.
Més llegit
-
Vota per la millor Foguera infantil d’À Punt – Fogueres 2026
-
Estabilitzat l'incendi de vegetació declarat a Estivella
-
Vota per la millor crítica d’À Punt – Fogueres 2026
-
Mor el tercer menor accidentat a Tarragona
-
Florida-Portatge, millor foguera de la Secció Especial
-
FOTOGALERIA | Recorregut per la Secció Especial de les fogueres d'Alacant
Més vist
-
20.06.2026 | Informatiu nit
-
21.06.2026 | | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Mediterráneo
-
20.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Turís
-
Certamen Provincial Bandes de Música 2025 | Societat Musical La Unió de Tres Forques
-
20.06.2026 | Informatiu migdia
-
20.06.2026 | Especial Fogueres: Prèvia de la mascletà