Els guardes de les Columbretes, en vaga indefinida a partir de dissabte
El delegat sindical per CGT ha criticat en 'Les notícies del matí' els serveis mínims establits pel Ministeri i Tragsatec.
La guàrdia marina de la reserva natural de les illes Columbretes ha convocat vaga indefinida a partir d'aquest dissabte. David Molina, un dels guardes de la reserva, delegat sindicat de CGT, ha explicat en Les notícies del matí que els treballadors exigeixen a l'empresa pública Tragsatec millores en la jornada laboral i que se'ls regularitzen els contractes.
Molina ha criticat els serveis mínims que ha autoritzat el Ministeri i ha assegurat que els obliguen a romandre al lloc de treball 24 hores. Ha afegit que durant la vaga la reserva marina quedarà desprotegida davant de possibles pescadors furtius. Segons ha explicat, les visites a la reserva no es veuran afectades, però sí el control del trànsit marítim i la vigilància, que podria afavorir l'augment de la pesca il·legal.
Més llegit
-
Indonèsia posa fi a l’operatiu de recerca del xiquet valencià desaparegut després del naufragi
-
Els 27 donen llum verda a l'acord de lliure comerç entre la UE i Mercosur després d'adoptar les salvaguardes agrícoles
-
Avisos grocs pel ponent i temperatures a l'alça
-
Feijóo admet que no es va assabentar de la dana fins poc abans de les 20:00 h i que Mazón no el va informar "en temps real"
-
Un valencià, entre els cinc presos espanyols alliberats per Veneçuela
-
L’assetjament, la humiliació o la gravació d’imatges no autoritzades als centres educatius són faltes greus des d’este dimecres