Directes
Ara en la televisió
CARCELLER, L'HOME QUE VA MORIR DUES VEGADES
Ara en la ràdio
QUEDA'T AMB MI (reemissió)

Greenpeace demana que Espanya lidere la lluita mundial contra la crisi climàtica

L'organització ecologista exigeix compromisos i accions per a fer front a l'emergència.

Rainbow Warrior a Barcelona, aquest divendres / Fridays For Future Barcelona

L'organització ecologista Greenpeace ha exigit aquest divendres que Espanya lidere la lluita contra la crisi climàtica i es convertisca en "el referent que el món necessita”. 

Així ho ha expressat el responsable del programa de canvi climàtic, José Luis García, en una roda de premsa a bord del vaixell de l'organització, el Rainbow Warrior, que es troba al port de Barcelona durant tres dies per a donar inici a la campanya "En marxa pel clima".

Amb aquesta campanya, Greenpeace, que ha demanat a Espanya que promoga "compromisos i accions" que donen “respostes contundents”, vol denunciar l'emergència climàtica, demanar més ambició política i la "democratització de l'energia com a resposta a la crisi".

També et pot interessar

Veure totes les activitats