El govern espanyol crearà una borsa de famílies d'acollida per a refugiats ucraïnesos
Escrivá ha presentat un pla per a gestionar les arribades i els permisos de protecció temporal de totes les persones
La xarxa per a acollir a refugiats i refugiades d'Ucraïna a Espanya, que creix cada dia, compta ja amb 21.000 places i el Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions treballa en un programa per a crear també una borsa de famílies d'acollida, la idoneïtat de les quals haurà de ser verificada.
En roda de premsa, el ministre José Luis Escrivá ha presentat "Ucraïna Urgent", un pla per a gestionar les arribades i els permisos de protecció temporal de totes les persones i per a fer coincidir les places que ofereixen les diferents administracions i la societat civil amb les seues necessitats.
Escrivá ha confiat que, per a garantir l'eficiència del sistema, la majoria de les persones han d'acudir als quatre centres que gestionarà el Ministeri juntament amb la Creu Roja, Accem i CEAR; un d’ells, a Alacant.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part