Gossos ensinistrats participen en la recerca d’un agricultor a Sant Isidre
José Ramón es va perdre el dia 11 i aquest diumenge van trobar el seu vehicle però sense rastre d’ell.
Diversos membres de les forces i cossos de seguretat i de voluntaris participen en la recerca de José Ramón, un agricultor de la pedania d’El Mudamiento, a Oriola, que va desaparéixer el passat dia 11.
La batuda està centrada en els camps i cases abandonades pròximes al polígon industrial de Sant Isidre, on aquest diumenge es va trobar el vehicle de l’home.
Segons el tinent de la caserna d’Almoradí, Juan María Vaquero, en la recerca han participat unitats de la Guàrdia Civil, de la Creu Roja, policies locals i Bombers i han utilitzat drons i fins i tot un helicòpter. Com que no hi ha pistes de les circumstàncies de la desaparició i després de localitzar les zones amb un accés més difícil per a les unitats terrestres, la Guàrdia Civil ha decidit utilitzar gossos ensinistrats per continuar amb la recerca.
Des de les autoritats fan una crida a la ciutadania perquè donen alguna informació en cas de tindre-la i posen a la seua disposició el número de telèfon 062.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Reobri al bany la platja de les Fonts, a Alcossebre, després de confirmar que l'aigua és apta