La Generalitat ofereix ajudes de fins a 25.000 euros per contractes indefinits a menors de 30 anys
Aquestes subvencions busquen reactivar el mercat de treball entre els més joves de la Comunitat Valenciana.
El Servei Valencià d'Ocupació i Formació, Labora, oferirà fins a 25.000 euros per cada contracte indefinit que les empreses formalitzen als joves menors de 30 anys inscrits en Garantia Juvenil.
Aquestes subvencions busquen reactivar el mercat de treball entre els més joves de la Comunitat Valenciana. L'import de la subvenció oscil·larà entre els 22.680 euros i els 25.200 euros depenent de les circumstàncies personals de la persona contractada.
D'altra banda, el Servei Valencià d'Ocupació subvencionarà també els contractes en pràctiques de persones joves qualificades. D'aquesta manera, Labora respon a les inquietuds dels representants empresarials que sol·licitaven ajudes que no únicament donaren suport als contractes indefinits.
Així, en el cas dels contractes en pràctiques, Labora oferirà entre 10.700 i 11.340 euros segons les condicions de les persones beneficiàries per cada contracte en pràctiques a persones joves aturades i qualificades inscrites en el fitxer de Garantia Juvenil.
Les ajudes es poden sol·licitar a partir d’aquest dimecres a través de la plataforma telemàtica de la Generalitat.
Més llegit
-
L’Agència Tributària diu que les deduccions valencianes no s'apliquen encara perquè es van publicar “molt tard” i Pérez Llorca respon que hi ha hagut “temps de sobra”
-
Sanitat suspén de manera cautelar les operacions quirúrgiques a l’hospital Medimar d’Alacant
-
Una fallada en el web de la declaració de la renda impedix aplicar les últimes deduccions valencianes
-
‘Està passant Comunitat Valenciana’, l’aposta d'À Punt per a les vesprades
-
L'home que va atropellar quatre ciclistes conduia un vehicle no homologat per a la conducció amb discapacitat
-
Tres ciclistes irlandesos ferits greus en ser atropellats en una carretera d'Orihuela