La Generalitat declara dol oficial per la mort de l’expresident José Luis Olivas
Les banderes dels edificis públics onejaran a mig pal el 30 de novembre i el Consell convida totes les institucions valencianes a sumar-se al gest de respecte
La Generalitat ha anunciat la declaració de dol oficial a la Comunitat Valenciana per a este diumenge 30 de novembre per la mort de l’expresident José Luis Olivas Martínez. Les banderes dels edificis públics dependents de l’administració autonòmica onejaran a mig pal durant tota la jornada “en senyal de respecte i condol”, segons ha informat el Consell.
Olivas va ocupar la Presidència de la Generalitat entre juliol de 2002 i juny de 2003. Abans, havia sigut diputat en les Corts des de 1995 fins a 2003, conseller d’Economia i Hisenda entre 1995 i 1999 i vicepresident del Consell del 1999 al 2002.
A més de la declaració de dol, el Consell insta la resta d’institucions valencianes a secundar la iniciativa i arriar les banderes a mig pal en les seus oficials.
Amb este gest, la Generalitat expressa “el profund pesar per esta pèrdua irreparable” i trasllada “el seu sentit condol a la família i als amics i coneguts” de l’expresident Olivas.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
Educació i els sindicats de la concertada acorden implantar la jubilació parcial del professorat
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
Baldoví reclama avançar les eleccions després de tres anys de govern del PP i Vox