La Generalitat convocarà fins a 2024 quasi 23.000 places d'oposicions en sanitat, educació i l'administració
L'objectiu es posar fi a la "precarietat" en la funció pública i que la taxa d'interins baixe al 8%
La Generalitat convocarà entre 2022 i 2024 prop de 23.000 places d'oposicions en sanitat, educació, administració general i sector públic instrumental, amb l'objectiu de posar fi a la "precarietat" en la funció pública i que la taxa d'interins baixe al 8%.
Es tracta d'una oferta d'ocupació pública "històrica", la més elevada de l'autogovern valencià, i s'aprovarà en el ple del Consell d'aquest mateix divendres. Els exàmens s'anunciaran durant 2022 amb la previsió que finalitzen en 2024.
Així ho ha avançat el president de la Generalitat, Ximo Puig, després d'una reunió amb el conseller d'Hisenda, Arcadi España; els secretaris autonòmics d'Educació, Miguel Soler, i Eficiència Sanitària, Concha Andrés, i el director general de la Funció Pública, David Alonso.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Hugo Duro rescata un punt contra el Sevilla (1-1)