'El Gastrojeta' torna a ser detingut a Benidorm
El delinqüent que abans fugia sense pagar als restaurants ara ha sigut detingut per diversos robatoris
L'home de 50 anys, amb aparença de turista de l'est adinerat i conegut com el Gastrojeta ha tornat a ser detingut, però ara a Benidorm. Aquest malnom li va ser atribuït per la Policia Nacional en relació amb el modus operandi que feia servir en el passat: després de gaudir de suculents menjars en restaurants, fingia un infart per a evitar pagar.
Però ara la Policia Nacional ha informat que dimarts aquest home va tornar a ser detingut després de furtar diversos objectes d'un basar a Benidorm. Una volta traslladat als calabossos de comissaria, l'home es va acollir al seu dret a no declarar, com és habitual en ell quan és arrestat per delictes considerats lleus.
El 21 de setembre un jutjat d'Alacant va decretar presó provisional per reincidència després d'un judici ràpid, perquè no va pagar en un restaurant i, en ser descobert, va fingir un infart. Després de passar en presó diverses setmanes, va tornar a ser alliberat.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida