Les fortes pluges obliguen a rescatar quasi cent persones a la Plana
A Almassora han obert vies d’evacuació de l’aigua cap a la mar.
Les pluges que han agranat les comarques del nord ahir i hui han obligat a rescatar 91 persones: 41, en operacions de salvament, segons ha informat el Consorci de Bombers de Castelló.
D’acord amb els rescats que han fet els bombers, la majoria de les operacions han sigut a la Plana Alta i la Plana Baixa: Almassora, Borriana i Orpesa. Als dos primers municipis han desplegat huit dotacions de bombers i en el cas d'Almassora han necessitat maquinària pesant per a obrir vies d'evacuació de l’aigua cap a la mar.
A banda d’aquests municipis més afectats, els bombers també han intervingut a Benicàssim, Vila-real, Vilafamés, Vinaròs, Traiguera, Benicarló i Peníscola, on les pluges també han ocasionat diversos problemes.
La majoria dels rescats han sigut de persones que havien quedat atrapades en l'habitatge o en el vehicle, encara que en cap cas hi ha hagut víctimes mortals, com ha confirmat el diputat de Bombers, Abel Ibáñez.
Durant aquesta nit, diversos equips d'electrobombes seguiran actius per a continuar traient aigua.
Més llegit
-
S'entrega l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Temperatures en ascens i ruixats dispersos als Ports i l'Alt Maestrat en l’inici de la segona quinzena de setembre