Foment ajudica les obres per a la variant sud d'Oliva
La infraestructura, amb 23,6 milions d'euros de pressupost, és clau per a reduir el trànsit al nucli urbà i revertir la concessió de l'AP-7.
El Ministeri de Foment ha adjudicat les obres de la connexió sud d'Oliva (la Safor) amb l'AP-7, un tram de tres quilòmetres per a la construcció del qual s'ha disposat un pressupost de 23,63 milions.
La infraestructura esdevé la fase 1 de l'anomenada variant de la Safor i suposa l'execució parcial d'una de les calçades de la variant de la zona sud d'Oliva, la qual connecta la carretera N-332 amb l’autopista AP-7.
Una vegada finalitzada aquesta variant, es lligarà amb un altra al nord del municipi, la qual cosa permetrà passar la localitat sense travessar el nucli urbà.
El desenvolupament de la infraestructura resulta clau per a alliberar el tram de l'AP-7 a l'altura d'Oliva davant de l'imminent final de la concessió.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida