El foc d’un vehicle provoca un incendi a Xiva i obliga a tallar l’A-3 en direcció a València
Tres unitats de bombers de València i dues de forestals treballen en l’extinció
Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat aquest dilluns de vesprada a l’altura de Xiva (Foia de Bunyol), prop del quilòmetre 323 en direcció a València. Segons han informat els serveis d’Emergències de la Generalitat, el foc d’un vehicle a l’A-3 ha afectat la zona forestal pròxima. Poc després de les 17:15 hores ha sigut controlat.
El Centre de Coordinació d'Emergències ha establit la situació 1 del PEIF. Al lloc dels fets s’han mobilitzat unitats dels parcs de Paterna, Requena i Xiva, que treballen amb dues unitats de bombers forestals de la Generalitat i un coordinador forestal.
A causa de l’avanç de l’incendi, la Policia Local de Xiva ha informat que s’ha tallat l'A-3 en direcció a València i l'accés des del polígon industrial.
Més llegit
-
Suport del PP i el PSOE al discurs del rei, que critiquen els partits a l'esquerra i els nacionalistes
-
La Creu Roja dona un respir a qui viu en soledat no desitjada: “Torne a sentir l’aire i el sol. En cinc mesos no he eixit de casa”
-
Així és la nit de Nadal per a una patrulla de policia
-
Una onada de robatoris atemorix el Poble Nou de Sant Rafel, a Cocentaina
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Plats al vapor, exercici i desconfiar de les dietes miracle: els consells dels nutricionistes per a frenar els excessos