Fitur premia un estudi de la Universitat d’Alacant sobre rendibilitat i competitivitat de les destinacions
El jurat ha valorat “l’esforç i la dedicació” que els investigadors han aplicat per a aconseguir una indústria turística d’excel·lència.
La Fira Internacional de Turisme (Fitur) ha reconegut l’estudi Rendibilitat i competitivitat en els districtes turístics de la costa espanyola, en la 20 edició del Premi Tribuna Fitur Jorge Vila Fradera com a millor treball d’investigació científica. El treball està elaborat pel Departament d’Organització d’Empreses i l’Institut d’Investigacions Turístiques de la Universitat d’Alacant.
Un jurat, format per membres de l’Associació Espanyola d’Experts Científics en Turisme ha premiat així “l’esforç i la dedicació” que els investigadors han esmerçat per a aconseguir una indústria turística d’excel·lència. Els autors de l’estudi són Bartolomé Marco, Enrique Claver, Mercedes Úbeda, Francisco García i Patrocinio Carmen Zaragoza.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana