La Fiscalia demana presó per a set dels membres dels CDR detinguts dilluns
Els acusa de delictes de terrorisme, tinença il·lícita d'explosius i estralls per, suposadament, planejar accions violentes a Catalunya.
La Fiscalia de l'Audiència Nacional ha demanat presó per a set membres dels CDR detinguts el dilluns per, presumptament, estar planejant accions violentes a Catalunya. Els acusa de delictes de terrorisme, tinença il·lícita d'explosius i estralls, segons informen fonts jurídiques.
El fiscal ha pres la decisió una vegada els arrestats han comparegut davant el jutge aquest dijous. Previament, havien reconegut a la Guàrdia Civil que van comprar substàncies i van fer proves per a fabricar explosius casolans amb l'objectiu de "fer soroll" l'1-O, aniversari del referèndum independentista de Catalunya.
Inicialment, la Guàrdia Civil havia detingut nou persones, però va deixar-ne dues en llibertat. Les altres set han passat a disposició judicial aquest dijous i han declarat davant el magistrat Manuel García Castellón. El fiscal de l'Audiència Nacional demana presó incondicional per a totes elles.
Més llegit
-
Troben mort a Castelló el doctor maxil·lofacial Luis Senís
-
Metrovalència interromp per obres del 27 de juny al 31 d'agost els trams Aragó-Marítim i Masies-Bétera
-
Mor una dona ofegada a la platja Nord de Gandia
-
El 49,28% de les aules de tres anys d'infantil tindrà valencià com a llengua base el pròxim curs i el 50,72% castellà
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Convocada l'octava manifestació per a demanar la dimissió de Mazón per la seua gestió de la dana