La Fiscalia demana 18 mesos per una agressió verbal
S'acusa a un home d'un delicte de discriminació i un altre contra la integritat moral a Barcelona l'any 2019.
La Fiscalia de Barcelona ha reclamat una condemna de 18 mesos de presó i una multa de 3.200 euros per un presumpte delicte de discriminació i contra la integritat moral per a un home que va vexar i va llançar insults homòfobs a un altre en un restaurant de menjar ràpid la nit del Dia de l'Orgull de 2019.
Al voltant de les 00:15 hores del 28 de juny de 2019, després d'assistir a la celebració de l'Orgull LGTBI, un home va entrar en el restaurant de menjar ràpid i “mentre estava tranquil·lament triant el que volia consumir en les màquines d'autoservei d'aquest local, es va alçar de la seua taula l'acusat”, a qui no coneixia, i el va increpar de manera agressiva per l'esquena, segons explica el fiscal encarregat del cas, Miguel Ángel Aguilar.
Així, segons concreta, “de forma absolutament gratuïta i actuant el denunciat amb ànim de vexar-lo públicament per la seua profunda animadversió a la seua orientació sexual i a la seua manera de vestir”, el va escridassar amb intenció d'humiliar-lo amb expressions com “tapa't que fas vergonya aliena i hi ha xiquets” o “després ens escandalitzem per les dones que són violades i matades per vestir provocatives i tu n’eres un exemple i et pot passar”.
A més, l'acusat el va amenaçar amb frases com “millor que portes un guardaespatles, perquè ara quan isques, et donaré tal hòstia que la 'marieteria' se te n'anirà” o “anem fora del local que et faré hetero a hòsties”.
Finalment, l'acusat li va donar una espenta que va provocar que es colpejara amb la màquina dispensadora, encara que no va resultar ferit.
Ara, després de denunciar-se els fets, un jutjat de Barcelona ha dictat per a l'acusat una orde d'allunyament mentre dure la causa.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 90 litres esta matinada