La Fiscalia de Barcelona denuncia el bus d’Hazte Oír per un presumpte delicte d’odi
El vehicle tenia previst passar per València amb motiu del 8M.
La Fiscalia de Barcelona ha denunciat l’autobus de la campanya d’HazteOír, que té previst visitar diverses ciutats de l’Estat, entre elles València, en una campanya d’aquesta organització contra les lleis d’igualtat de gènere amb motiu del 8-M.
La denuncia s’ha presentat aquest dilluns al jutjat de guardia per un presumpte delicte d’odi i ha instat els Mossos d’Esquadra a immobilitzar el vehicle i deixar-lo en dipòsit judicial.
La fiscalía considera en la seua denuncia que la propaganda de l’autobus “ataca la dignitat, els drets i la llibertat de les dones, creant un clima que normalitza la discriminació contra les dones”.
L’autobus utilitza una imatge d’Adolf Hitler amb la cara maquillada i el simbol feminista amb la gorra, que porta lemes com ”No és violencia de gènere, és violencia domèstica” i “Les lleis de gèneres discriminen l’home”.
Més llegit
-
El Museu de Belles Arts de València redescobrix la figura de Rubens en una nova exposició
-
La Comunitat Valenciana comença l'estiu amb 12.300 treballadors més i amb rècord d'afiliacions per damunt dels 2,3 milions
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
Un camió bolcat obliga a tallar diverses hores l'AP-7 entre Moncofa i Sagunt cap a València
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Veneçuela ja comptabilitza vora 2.600 morts pel doble terratrémol que ha destrossat el nord del país, 29 espanyols
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2026 | Les notícies del migdia
-
02.07.2026 | Les notícies del migdia
-
03.07.2026 | Esports À Punt
-
02.07.2026 | La intel·ligència artificial dibuixa el primer mapa mundial de les comunitats vegetals
-
02.07.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
03.07.2026 | Cadena de valor | Què canvia amb la nova llei de transparència salarial?