FGV adjudica el servei d'autobús entre Calp i Dénia per les obres en la línia 9 del Tram
Cobrirà el trajecte en una hora i pararà a Benissa, Teulada, Gata de Gorgos, la Xara i Alqueries.
La Generalitat ha adjudicat el nou contracte per al transport d'autobús entre les estacions de Cap i Dénia de la línia 9 (Benidorm-Dénia) del Tram d'Alacant. En aquest tram els treballs de modernització de la línia impedeixen la circulació de trens.
El servei d'autobús, que cobrirà els 39 quilòmetres en una hora, tindrà parades a Calp, Benissa, Teulada, Gata de Gorgos, la Xara, Alqueries i Dénia. El preu del bitllet es manté segons les tarifes vigents en el Tram d'Alacant i es podrà adquirir a les instal·lacions de FGV.
El contracte ascendeix a 1.491.238,86 euros i s'adjudica per un període màxim de dos anys a la UTE integrada per La Serranica SL i Autobuses del Triángulo SL.
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
Un jove enterrador encén les xarxes mostrant el seu treball en el cementeri de Vilamarxant
-
À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert
-
Busquen cinc vaques braves fugides a Alcalà de Xivert, on s’han prohibit els desplaçaments