Directes
Ara en la televisió
LES NOTÍCIES DEL MATÍ

Ferits dos joves, un d’ells menor, per arma de foc a Pilar de la Horadada

La Guàrdia Civil investiga l’autoria dels tirs i els dos joves es troben ingressats a l’hospital pendents de ser intervinguts, encara que la seua vida no corre perill

Agent de la Guàrdia Civil, en una imatge d'arxiu / Europa Press

Dos joves de dèsset i díhuit anys han resultat ferits per arma de foc esta matinada al municipi de Pilar de la Horadada, al Baix Segura, segons ha confirmat la Guàrdia Civil.

Els fets han ocorregut cap a les 2:00 hores a la zona de la Torre de la Horadada. Els dos joves es troben ingressats a l’hospital i estan pendents de ser intervinguts quirúrgicament, encara que la seua vida no corre perill.

De moment, es desconeix qui ha efectuat els tirs i la Benemèrita manté oberta una investigació per a esclarir els fets. La Guàrdia Civil no ha facilitat més detalls perquè el cas continua sota investigació.

També et pot interessar

Veure totes les activitats