Rescaten un escalador a Confrides quan practicava ràpel
L'home de seixanta anys ha caigut d’una altura de tres metres prop de la cova del Pinar i s'ha trencat el peu
Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han rescatat aquest diumenge un home de seixanta anys, que ha caigut d’una altura de tres metres mentre practicava ràpel prop de la cova del Pinar, a Confrides (Marina Baixa).
En concret, l’home feia un descens vertical de la paret de la muntanya quan ha caigut i ha quedat enganxat a una de les cordes de subjecció, i s'ha fracturat el peu. Per a traure el ferit de la zona, ha sigut necessari mobilitzar un helicòpter i que intervinguera un grup de rescat de muntanya.
Han traslladat l'home al parc de Sant Vicent, on l'estava esperant una unitat del Servei Vital Bàsic, que l’ha traslladat a un centre sanitari.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Emergències emet un avís informatiu per pluges i nevades a la Comunitat Valenciana
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i nevades
-
Temporal hivernal a la vista
-
Almenys 40 persones mortes i 115 ferides, algunes en estat crític, en l'incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?