La Fe és el millor hospital valencià i el seté d'Espanya
El Doctor Peset de València i el General d'Alacant ocupen la segona i la tercera plaça de la Comunitat Valenciana de l'Índex d'Excel·lència Hospitalària
L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València, com ja va ser el cas en les dues anteriors edicions, torna a estar en el top 10 dels millors hospitals d'Espanya, i passa de la huitena a la setena posició. És el seu millor lloc en les sis edicions de l'Índex d'Excel·lència Hospitalària (IEH) de l'institut Coordenadas.
Aquest hospital repeteix, a més, i també per sisé any consecutiu, com el millor hospital de la Comunitat Valenciana, i és l'únic centre dels millors deu que no pertany a Madrid ni a Catalunya, regions que ocupen les primeres posicions del rànquing amb sis i tres hospitals respectivament.
Pel que fa a la resta del rànquing, l'Hospital Universitari Doctor Peset de València i el General Universitari d'Alacant, ocupen la segona i tercera plaça de la Comunitat Valenciana. El quart lloc l'ocupa l'Hospital Quirónsalud de València, que guanya un lloc, mentre que l'Hospital Quirónsalud de Torrevella està en la cinquena posició.
Aquest índex, que analitza de manera conjunta l'excel·lència dels hospitals públics i privats d'Espanya, s'obté d'una anàlisi conjunta de centres elaborada mitjançant enquestes a prop de 2.000 professionals de la salut en tot Espanya.
Els tres primers, a Madrid
Enguany destaca que el top 3 l'ocupen per primera vegada centres de la Comunitat de Madrid, ja que a la Fundación Jiménez Díaz, que encapçala el rànquing per sisé any consecutiu, s'uneixen l'hospital universitari La Paz i el Gregorio Marañón, en segona i tercera posició, respectivament.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida des del 28 d'octubre a tot Espanya
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Vint-i-cinc anys de l'11S: el dia que va canviar el món