La família de les xiquetes assassinades pel seu pare a Castelló denuncia a Madrid les errades del cas
La mare i el portaveu familiar llegiran un comunicat en la seu del defensor del poble.
Denunciar les errades en el "sistema de protecció de les víctimes de violència masclista". Aquest és l'objectiu del comunicat que llegirà aquest divendres en la seu del defensor del poble la mare de les xiquetes que van ser presumptament assassinades pel seu pare a Castelló el 25 de setembre.
La mare anirà acompanyada del seu cosí i portaveu familiar. A l'acte també acudirà el defensor del poble per a mostrar el "suport incondicional" a totes les víctimes de la violència masclista.
El pare, de qui la dona s'estava separant, havia sigut denunciat per amenaces i maltractament. Segons el defensor del poble, les va assassinar mentre dormien i després es va suïcidar tirant-se per la finestra de la vivenda.
Tot i que l'home va amenaçar la mare de fer mal a les xiquetes, el Jutjat de Violència sobre la Dona de Castelló no va veure indicis d’intimidació a la dona.
Més llegit
-
El govern espanyol aprova els decrets de vivenda i busca la convalidació per la Diputació Permanent
-
El PNB votarà de nou a favor del primer decret de vivenda i rebutjarà el segon en la Diputació Permanent
-
El govern espanyol aprova de nou els decrets de vivenda, que contemplen préstecs de fins a 50.000 € per a adquirir la primera casa
-
Absolts cinc hòmens acusats d'agredir sexualment una dona en un xalet de Cullera
-
Només un 10% del jovent espanyol considera que té coneixements financers alts
-
Tempestes abans del descens tèrmic de dijous