La Fàbrica de Moneda encunya monedes pel 50é aniversari de la mort de Clara Campoamor i el 8M
En el revers de la moneda apareix una imatge de l'escriptora en un míting, el símbol de la dona i les llegendes "Igualtat, Llibertat i Progrés"
La Fàbrica Nacional de Moneda encunyarà una moneda de la col·lecció 8 de Març-Dia Internacional de la Dona-Homenatge a Clara Campoamor amb motiu del 50é aniversari de la mort de l'escriptora i la celebració del Dia Internacional de la Dona.
La moneda tindrà un mínim de 925 mil·lèsimes de plata i s'encunyaran un màxim de 7.000 unitats. El seu preu inicial de venda al públic serà de 55 euros i la data inicial d'emissió tindrà lloc durant el primer quadrimestre de l'any 2022, segons publica el BOE.
A l'anvers de la moneda es reproduirà el retrat a esquerra del rei Felip VI. Al revers de la moneda apareix una imatge de Clara Campoamor en un míting polític celebrat el 5 d'abril de 1931 al frontó Urumea de Sant Sebastià. A la seua esquerra el símbol de la dona i, en majúscules, les llegendes 'Igualtat, Llibertat i Progrés'.
En la part inferior, el valor facial 10 euros i la marca de la seca. Envoltant aquests motius i llegendes, apareixen les llegendes 8M Dia Internacional de la Dona i Clara Campoamor.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE