Extingit l'incendi declarat a cinc quilòmetres de la central nuclear de Cofrents
S’ha activat el Pla Especial contra Incendis Forestals, ja que el foc s'ha iniciat dins de la zona d’exclusió de la central nuclear.
L'incendi que cremava el terme muincipal de Jalance, ja està extingit. A les 10 hores d’aquest dissabte es va declarar un incendi en una zona de pinar al terme municipal de Jalance. Es va activar el Pla Especial contra Incendis Forestals, ja que es trobava dins de la zona d’exclusió de la central nuclear de Cofrents.
En l'extinció del foc hi van participar 8 mitjans aeris, 4 dotacions de bombers, 2 agents mediambientals, 3 unitats de bombers forestals, 3 autobombes i 3 brigades de les brigades forestals de la Diputació de València, segons va informar el Servei d’Emergències i Seguretat de la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
El govern espanyol aprova un pla amb huitanta mesures per a pal·liar els efectes de la guerra que mobilitzarà 5.000 milions
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
El foc de la Cremà acomiada unes Falles convertides en un clam col·lectiu per la pau
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Catalá aposta per ordenar millor la mobilitat en Falles i endurir les sancions per conductes incíviques