Els estudis d’animació busquen talent jove al Weird Market de València
Els aspirants tenen cinc minuts per a intentar convéncer els caçatalents que són el perfil idoni per al seu projecte
Dotze estudis d’animació i videojocs busquen nous talents per a completar els seus equips, en la XV Weird Market de València aquesta setmana. És el mercat professional més important d’animació, videojocs i new media que se celebra a Espanya, i un dels més importants d’Europa.
Aquest dijous la jornada està dedicada als elevator pitch, o discursos ascensor, que seria la traducció literal d’aquest anglicisme amb què es denomina la presentació d’un projecte davant de potencials clients o inversors feta en només 30 segons, el temps que dura un viatge en ascensor. Una fórmula àgil que facilita el contacte amb joves talents i les empreses més punteres del sector.
Més d’un centenar de candidats han passat pel Weird Market per a intentar convéncer les empreses perquè els contracte algun dels dotze estudis d’animació i videojocs que hi participen i busquen nous talents per a completar els seus equips.
En el cas concret d’aquesta jornada, els candidats i les candidates s’enfronten al repte de vendre el seu talent i les aptituds en rondes de cinc minuts. Els perfils són molt variats, i els caçatalents realitzaran centenars d’entrevistes per a poder completar els seus equips amb els perfils específics que responen a les necessitats de cada projecte d’animació.
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
La Generalitat reforça el transport públic durant Nadal
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
El Conqueridor s'enfrontarà al Melilla en els quarts de Copa del Rei
-
El València Basket desconnecta el Baskonia