Espectacular incendi en la xemeneia d'un restaurant a València
Efectius dels bombers municipals s'han mobilitzat fins a l'edifici on està Casa Clemencia per a extingir les flames, causades per una espurna de la llenya
L'espectacular estampa de la xemeneia d'un edifici escopint foc en ple carrer ha sorprés este dissabte a la nit els transeünts que passaven per l'avinguda del Primat Reig, a València. L'incendi s'ha produït al restaurant Casa Clemencia, segons ha informat en X VOST Comunitat Valenciana, l'equip de voluntaris digitals en emergències, i ha confirmat després À Punt NTC. Afortunadament, tot va quedar en un ensurt i no s'han hagut de lamentar danys.
Segons ha explicat a este mitjà l'establiment afectat, que este diumenge ha représ l'activitat amb normalitat, el sinistre va originar-se a causa d'una espurna que va saltar des de la llenya que gasten per a cuinar. Ràpidament la llengua de foc va agafar embranzida a través dels conductes fins que va eixir a l'exterior pel gran fumeral, que fa uns 35 metres. Un vídeo del moment capturat per un ciutadà mostra la virulència de les flames, que estigueren actives uns deu minuts, davant de l'estupor dels vianants.
Els bombers municipals de València mobilitzaren ràpidament diverses dotacions fins al número 179 de l'avinguda del Primat Reig, però la situació estava controlada des d'abans que arribaren, remarca el local. Fins allà es desplaçaren també patrulles de la Policia Local i recursos del Servei d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana. El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències ha informat que va enviar un equip SAMU que va atendre tres homes de 20, 24 i 47 anys per inhalació de fum, i se'ls va donar l'alta en el mateix lloc. Per sort, tot va quedar en una anècdota.
Més llegit
-
Sanitat amplia l'alerta sanitària a un nou lot de salmó fumat de la marca Carrefour
-
Una protesta religiosa força la cancel·lació d'un festival musical a València que anunciava una missa negra
-
Detenen dos germans per una presumpta agressió sexual a una dona en un cotxe a Malilla
-
Els usuaris assenyalen dificultats en l'ús de l'app de Sanitat
-
L'Artemis II envia les primeres imatges de la Terra: il·luminada amb aurores boreals i el reflex del Sol
-
Un accident múltiple a l'N-340 per Vila-real deixa set ferits i obliga a tallar la carretera més de dos hores
Més vist
Més escoltat
-
03.04.2026 | 90 minuts
-
04.04.2026 | Fem banda
-
03.04.2026 | Paco Benavente torna a la passarel·la amb ‘Les muses de l’Empereur’
-
02.04.2026 | ContrÀpunt
-
03.04.2026 | Laura García Andreu impulsa l’Espígol Nest, residències de guió en entorn rural
-
03.04.2026 | Carolina Moreno alerta sobre la desinformació en temps de crisi