Espanya registra la tercera persona morta amb Covid-19
La xifra de contagis supera els 200 i set pacients es troben en estat greu.
Una dona de 99 anys de Madrid és la tercera víctima mortal amb coronavirus a Espanya. A la dona li van detectar el Covid-19 després de morir, com en el cas de l'home de l’Arnau de Vilanova a València. Aquest dos casos s’afegeixen al de l’home de 82 anys de Biscaia.
Mentrestant, el coronavirus continua avançant: ja se’n registren més de 200 casos. De fet, la Regió de Múrcia i les ciutats autònomes de Ceuta i Melilla són les úniques zones que encara no n’han confirmat cap positiu.
A més, huit pacients es troben a l’UCI en estat greu i no se sap l’origen del virus en 14 persones. Entre els positius, també hi ha 14 professionals sanitaris.
D'altra banda, quatre pacients que ja han rebut l’alta: un a Mallorca, dos a La Gomera i un a Sevilla.
22 casos a la Comunitat Valenciana
Aquest dimecres es van confirmar quatre nous contagis a la Comunitat Valenciana: els tres primers a les comarques d'Alacant i un més a l'Hospital General de València.
Així mateix, la Conselleria de Sanitat està duent a terme la investigació de dues persones que van morir al febrer per pneumònia, per si donaren positiu en coronavirus.
Més llegit
-
La diana d’Alcoi dona el tret d’eixida als Moros i Cristians amb emoció i pluja
-
Els Moros i Cristians d’Alcoi, este dissabte per À Punt
-
L’Umbracle obri i supera la primera nit sense incidències acústiques complint el límit judicial
-
Ferit greu un funcionari de la presó de Picassent després de l’agressió d’un intern
-
Alcoi enceta la trilogia dels Moros i Cristians amb l'Himne de la Festa i la Nit de l'Olla
-
Veïns de la Ciutat de les Arts i les Ciències valoren presentar una querella si obri l'Umbracle