Entitats feministes demanen que la prostitució es considere violència de gènere
Reclamen recursos perquè les dones abandonen la prostitució i que es penalitze els qui se'n beneficien.
El Front Abolicionista de la Comunitat Valenciana, que integra més de 40 associacions feministes, ha advocat per accions locals per a erradicar la prostitució i implementar tota la normativa necessària perquè es reconeguen les prostitutes com a víctimes de violència de gènere.
Concha Hurtado, una de les representants del col·lectiu, ha presentat les accions que realitzaran amb motiu del Dia Internacional contra l'Explotació Sexual i el Tràfic el 23 de setembre.
Hurtado ha assegurat que és necessari dotar de recursos públics suficients perquè les dones puguen abandonar la prostitució i es perseguisca els qui se'n beneficien. En la mateixa línia, ha exigit retirar els fons públics a associacions que defensen que la prostitució és una faena, perquè considera que d'aquesta manera es legitima.
A més, el col·lectiu farà un reconeixement dels ajuntaments valencians que s'han adherit a la Xarxa de Municipis Lliures de Tràfic i Explotació Sexual de Dones i Xiquetes, com Xirivella, Aldaia, Alaquàs, Xeraco, el Campello i Riba-roja i els que han aprovat la moció, com Sagunt, Oriola, Paiporta, Silla i Santa Pola.
Més llegit
-
Dos associacions de víctimes de la dana i artistes valencians alcen la veu en “Lladres de sobretaula”
-
Un laboratori de Madrid analitza les restes del cadàver localitzat a Manises que podria correspondre a un desaparegut en la dana
-
L'ADN confirma que el cos trobat a Manises és el de Javier, un dels tres desapareguts de la dana
-
L'Audiència de València ordena que declare com a testimoni la periodista que va dinar amb Mazón el 29-O
-
El ponent, a la baixa
-
Noves imatges del robatori al Louvre: així va ser la fugida dels lladres