Entitats feministes demanen que la prostitució es considere violència de gènere
Reclamen recursos perquè les dones abandonen la prostitució i que es penalitze els qui se'n beneficien.
El Front Abolicionista de la Comunitat Valenciana, que integra més de 40 associacions feministes, ha advocat per accions locals per a erradicar la prostitució i implementar tota la normativa necessària perquè es reconeguen les prostitutes com a víctimes de violència de gènere.
Concha Hurtado, una de les representants del col·lectiu, ha presentat les accions que realitzaran amb motiu del Dia Internacional contra l'Explotació Sexual i el Tràfic el 23 de setembre.
Hurtado ha assegurat que és necessari dotar de recursos públics suficients perquè les dones puguen abandonar la prostitució i es perseguisca els qui se'n beneficien. En la mateixa línia, ha exigit retirar els fons públics a associacions que defensen que la prostitució és una faena, perquè considera que d'aquesta manera es legitima.
A més, el col·lectiu farà un reconeixement dels ajuntaments valencians que s'han adherit a la Xarxa de Municipis Lliures de Tràfic i Explotació Sexual de Dones i Xiquetes, com Xirivella, Aldaia, Alaquàs, Xeraco, el Campello i Riba-roja i els que han aprovat la moció, com Sagunt, Oriola, Paiporta, Silla i Santa Pola.
Més llegit
-
El Potries Music Fest ompli de música, patrimoni i gastronomia els carrers del poble
-
Els ciutadans de la UE ja poden presentar denúncia telemàtica davant de la Guàrdia Civil
-
L'estiu més festiu recorre Tírig, Beniflà i Benijófar en ‘Terra de festes’
-
Més de 300 barques d’arrossegament tindran dies addicionals de pesca per haver usat sistemes respectuosos amb la mar
-
Quines carreteres estaran tallades a Castelló el dia de l’eclipsi: consulta-ho
-
Assassinada a punyalades una dona presumptament a mans de la seua parella a Múrcia