Educació confirma que el transport escolar està garantit per a aquest dimecres
L'empresa adjudicatària ha confirmat la disponibilitat del servei a la Conselleria les 18:00 hores
El servei de transport escolar que opera Monbus, l'empresa que en té la contracta, es reprén aquest dimecres, després de provocar diverses incidències que afectaven deu centres —cinc, d'educació especial— situats a la Safor, la Ribera, l'Horta i la ciutat de València. Així ho ha confirmat la Conselleria d'Educació a través d'un comunicat dirigit a les famílies perjudicades, on han explicat que l'empresa adjudicatària els ho ha confirmat a les 18:00 hores. "Demà 13 de setembre el servei funcionarà amb normalitat", han assegurat.
L'AMPA de l'institut Joan Fuster de Bellreguard ha compartit el comunicat a través de les xarxes socials. Precisament, la Confederació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de la Comunitat Valenciana ha anunciat aquest dimarts de matí que estaven preparant protestes, per si persisteixen les incidències.
Educació obri expedient a la contracta
La Conselleria d'Educació ha obert un expedient sancionador a l'empresa "perquè assumisca totes les conseqüències davant un possible incompliment de contracte". L'ha confirmat el president Carlos Mazón durant la visita a Almoradí en el quint aniversari de la DANA del Baix Segura. "La Conselleria ho està resolent. Però només dia que no compleix no és tolerable. No és admissible. Però la Conselleria ha iniciat l'expedient corresponent", ha explicat.
Més llegit
- 
                        
                                                        Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
 - 
                        
                                                        Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
 - 
                        
                                                        Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
 - 
                        
                                                        Un sisme de magnitud 6,3 sacseja l’Afganistan i deixa almenys una vintena de morts i 530 ferits
 - 
                        
                                                        Mazón afronta el seu moment més crític, accelerat per les escridassades en el funeral a les víctimes de la dana
 - 
                        
                                                        Detingut un home de 56 anys per l'asassinat de la seua dona a Huelva