Cinc persones ateses en l’incendi d’una vivenda a Xàtiva
Un home i un bomber han sigut traslladats a l'hospital per inhalació de fum i per un colp de calor, mentre tres dones més presentaven crisis d'ansietat
Cinc persones han requerit atenció sanitària en l’incendi d’una vivenda de Xàtiva que s’ha registrat durant la matinada de dilluns. Dues d'elles han sigut traslladades fins a l'hospital. Es tracta d’un home de 54 anys que estava al pis de la plaça Hort de Mora que s’ha incendiat i que ha resultat afectat per inhalació de fum, mentre que l’altre és un bomber que intervenia en les tasques d’extinció del foc i ha patit un colp de calor, com apunten des del Centre d'informació i coordinació d'emergències de València (Cicu).
A banda, tres dones més de 34, 36 i 49 anys han necessitat atenció mèdica per crisis d'ansietat. En aquests casos, han rebut l'alta en el mateix lloc dels fets, com apunten des del Cicu.
El foc es registrava minuts abans de les sis de la matinada. Tot i que ha afectat una única vivenda, els bombers han confinat la resta de residents de l’edifici perquè l’escala estava plena de fum.
En arribar al lloc del sinistre bombers dels parcs de Xàtiva i Alzira, han rescatat, amb una màscara de rescat, l'home que estava dins de la vivenda que s’ha cremat. Allà mateix ha rebut una primera atenció sanitària, però posteriorment l'han traslladat fins a l'hospital de Xàtiva.
D’altra banda, un bomber dels que intervenia també ha sigut traslladat al mateix centre hospitalari després de patir un colp de calor mentre treballava en l'extinció.
Més llegit
-
Sanitat amplia l'alerta sanitària a un nou lot de salmó fumat de la marca Carrefour
-
Una protesta religiosa força la cancel·lació d'un festival musical a València que anunciava una missa negra
-
Els usuaris assenyalen dificultats en l'ús de l'app de Sanitat
-
Investiguen la mort d'un matrimoni de septuagenaris a València per una possible fuga de gas en la caldera
-
Un accident múltiple a l'N-340 per Vila-real deixa set ferits i obliga a tallar la carretera més de dos hores
-
Mor un menor de setze anys després d’ofegar-se a la platja de Benicàssim