Dues pasteres amb una vintena de migrants arriben a les costes valencianes
Una embarcació amb 10 migrants al Poble Nou de Benitatxell, i una altra al far de l'Albir amb 12 ocupants.
Una pastera amb deu homes ha arribat aquest dimecres a la cala Moraig, al Poble Nou Benitatxell, segons ha confirmat la Creu Roja. Fonts de la investigació han concretat que són d’origen algerià. D’altra banda, un poc més al sud, a l’altura del far de l’Albir, a l’Alfàs del Pi, s’ha vist una segona pastera i els agents de la Guàrdia Civil s’han dirigit cap allí per a desembarcar els ocupants.
La Guàrdia Civil ha interceptat l’embarcació que ha arribat al Poble Nou de Benitatxell cap a les 8:20 hores d’aquest dimecres, quan s'acostava a aquesta cala de la Marina Alta. Posteriorment, les forces de seguretat han traslladat els migrants a la caserna de Xàbia. Es desconeix si algun d’aquests deu homes és menor d’edat.
La Creu Roja ha informat que tres han necessitat atenció sanitària, encara que no n'ha concretat l'estat de salut.
Respecte a la pastera vista prop del far de l’Albir, ha sigut el farer qui ha advertit els serveis d’emergència. Posteriorment, les forces de seguretat s’han dirigit cap a la zona per a localitzar-la i desembarcar els ocupants.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso