Dues pasteres amb 36 persones migrants arriben a la costa d'Alacant
Entre les persones de bord hi ha una embarassada i cinc menors
Un total de 36 persones d'origen algerià, entre ells una embarassada i cinc menors, han sigut rescatats per Salvament Marítim en dues pasteres interceptades prop de la costa d'Alacant.
La primera pastera la va localitzar Salvament Marítim entre les aigües d'Alacant i Cartagena i va arribar al port d'Alacant a les 16:15 hores de diumenge passat. L'embarcació transportava dèsset persones, tots homes i d'origen algerià, que van arribar amb bon estat de salut, segons ha informat la Creu Roja.
Hores després, també a la costa alacantina, van interceptar una segona pastera amb dènou persones, entre elles dotze homes adults, dues dones —una d'elles embarassada—, quatre xiquets menors i una xiqueta de sis mesos.
Segons ha confirmat la Creu Roja, totes les persones presentaven un bon estat de salut en arribar al port d'Alacant.
Més llegit
-
Les deu localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
La retenció a l'A-3 a Requena, procedent de Madrid, arriba als 10 km en les últimes hores de la operació tornada
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
El centre de salut de la Coma reobri l’atenció primària este dimarts amb un reforç de seguretat
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
Més vist
Més escoltat
-
06.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juan Salvador Gayà: la cuina valenciana tradicional i la gastronomia de Pasqua
-
05.04.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
05.04.2026 | Valencia CF - Celta de Vigo
-
05.04.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"