Dissabte de temperatures suaus que donaran pas a un diumenge de pujada del mercuri
Encara es manté la nuvolositat abundant que va arribar divendres, especialment a les comarques centrals i al sud de Castelló, on hi ha risc de pluges dèbils fins a migdia
Encetem un cap de setmana amb un oratge que variarà notablement al llarg dels dos dies. Dissabte tindrem unes temperatures més suaus, mentre que diumenge pujarà de nou el mercuri en general.
Este dissabte encara es manté la nuvolositat abundant que va arribar divendres, especialment a les comarques centrals i el sud de Castelló, on hi ha risc de pluges dèbils fins a migdia. De vesprada es començaran a obrir clarianes. Més sol a l'extrem nord i a les comarques d'Alacant, amb vent fluix de llevant.
Les temperatures començaran a pujar a l'interior de les províncies de València i Castelló, però l'ambient continuarà suau en general. La majoria de les màximes estaran entre els 26 °C i els 31 °C, més baixes a l'interior nord i un poc més altes al sud. De fet, a Alacant en general encara se superaran els 30 °C.
Diumenge s'allunyen els núvols compactes i pugen les temperatures, amb màximes que superaran els 35 °C a les comarques centrals i de l'interior sud. Predomini de l'ambient assolellat, amb pas de núvols alts i mitjans per l'arribada d'un front atlàntic, que seran més abundants a partir de migdia.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana trenca el silenci amb una carta oberta als mitjans de comunicació
-
Les forces de seguretat intensifiquen la recerca dels tres fugitius que han protagonitzat tirotejos a l'Horta Sud
-
El funeral d'estat per les víctimes de la dana serà el 29 d'octubre a la Ciutat de les Arts de València
-
El Roig Arena s'estrena hui amb un concert homenatge a Nino Bravo
-
Finalitza el dispositiu de captura de les deu vaques braves fugides a Alcalà de Xivert
-
Cel variable i més calor diumenge