Detinguts tres homes a Paterna acusats de violar una dona
Tots tres han sigut posats en llibertat provisional sense mesures cautelars
Tres homes d'entre 45 i 53 anys han sigut detinguts aquest divendres a Paterna (Horta Nord) acusats d'haver violat una dona de 42 anys dissabte passat, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana. Els tres homes han quedat en llibertat després de declarar davant el jutge.
D'aquest assumpte es fa càrrec el jutjat d'instrucció número 4 de Paterna, que estava en funcions de guàrdia. El seu titular ha acordat la llibertat provisional sense mesures cautelars per als tres detinguts, que han quedat investigats en una causa oberta per un delicte d'agressió sexual.
Fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJ) han confirmat que la víctima no va ratificar la denúncia en seu judicial.
Més llegit
-
Almenys 32 morts i més de 700 ferits després de dos forts terratrémols a Veneçuela
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Una discussió veïnal en una urbanització de Dénia acaba amb un home mort
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada
-
El foc de la Cremà posa punt final a unes Fogueres marcades per la intensa calor
-
Els menors de Foios planejaren atacar el seu institut inspirats en videojocs i massacres reals