Detinguts tres homes a Paterna acusats de violar una dona
Tots tres han sigut posats en llibertat provisional sense mesures cautelars
Tres homes d'entre 45 i 53 anys han sigut detinguts aquest divendres a Paterna (Horta Nord) acusats d'haver violat una dona de 42 anys dissabte passat, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana. Els tres homes han quedat en llibertat després de declarar davant el jutge.
D'aquest assumpte es fa càrrec el jutjat d'instrucció número 4 de Paterna, que estava en funcions de guàrdia. El seu titular ha acordat la llibertat provisional sense mesures cautelars per als tres detinguts, que han quedat investigats en una causa oberta per un delicte d'agressió sexual.
Fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJ) han confirmat que la víctima no va ratificar la denúncia en seu judicial.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana