Dos detinguts per obligar una dona a tindre sexe amb clients d’una casa de massatges
Són una mare i un fill que, a més, està acusat d’agredir sexualment la víctima
Agents de la Policia Nacional han detingut aquest dilluns a València a un home i una dona de 45 i 66 anys, respectivament, com a presumptes autors d'un delicte relatiu a la prostitució per coaccionar una dona perquè mantinguera relacions sexuals amb els clients d'una casa de massatges. A més, a l'home se li imputa un delicte d'agressió sexual.
La investigació policial es va iniciar en tindre coneixement els agents que una dona podria estar sent víctima d'un delicte de prostitució coactiva en una casa de cites situada a València, a més de patir agressions sexuals per part del fill de la propietària de forma continuada, segons ha informat aquest dijous la Policia Nacional en un comunicat.
Segons la investigació, la dona s'hauria vist obligada a exercir la prostitució com a "única via de subsistència" per trobar-se en una situació "de necessitat extrema" que va ser aprofitada per la propietària de la casa de cites i el seu fill per a explotar-la sexualment, amb amenaces i coaccions.
Els sospitosos amenaçaven de deixar-la al carrer, expulsant-la del pis on residia i alhora treballava, així com amb explicar-li a la seua família que estava exercint la prostitució. Els agents també han tingut coneixement durant la investigació del sotmetiment "habitual i violent" que exercia el fill de la propietària sobre la víctima, "aprofitant la seua vulnerabilitat", obligant-la contínuament a mantindre relacions sexuals amb ell.
Finalment, els investigadors han detingut els dos sospitosos com a presumptes autors d'un delicte relatiu a la prostitució. A l'home se li imputa, a més, un delicte d'agressió sexual. Els arrestats, d'origen espanyol i sense antecedents, han passat a disposició judicial.
La Policia Nacional, en col·laboració amb una organització no governamental, ha gestionat un habitatge i ajuda psicològica per a la víctima perquè així puga "restituir el seu benestar físic i emocional".
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
Mor un home de 71 anys ofegat en una piscina a Massamagrell
-
El PP del Parlament Europeu anuncia que alçarà el veto al debat sobre la dana a l'Eurocambra
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Pugen el cel del Misteri d’Elx a la basílica de Santa Maria
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura