Dos detinguts per abusar d'una jove de 20 anys en un local de platja a València
La veu d'alerta la va donar un empleat de seguretat del local, que va requerir la presència de la Policia Local
La Policia Local de València ha detingut dos homes en una discoteca de la platja per abusar d'una jove de 20 anys que es trobava semiinconscient, possiblement a causa del consum d'alcohol, segons han confirmat aquest dimecres fonts policials. El succés es va produir el dissabte 1 d'abril, al voltant de les 21.30 hores, i tant la víctima com els suposats agressors són d'origen britànic.
Els fets es van produir en una cantonada d'una barra, quan un dels homes va començar a besar-la i l'altre, a palpar-la, segons van explicar diversos testimonis a la policia; entre ells, una amiga de la víctima i una cambrera. La veu d'alerta la va donar un empleat de seguretat del local, que va requerir la presència de la Policia Local després de conèixer els fets.
L'agredida presentava dificultats per a mantindre's dreta, però va explicar-ho tot i va insistir que s'hi havia negat, tal com van corroborar les testimonis, segons les mateixes fonts. La Policia Local va traslladar la víctima a l'Hospital Clínic, on es va activar el protocol d'atenció a les víctimes d'agressions sexuals sota la supervisió dels agents del grup Gamma.
La dona va explicar que recordava haver estat amb dos homes, que van començar a palpar-la i que es va sentir incòmoda i s'hi va oposar. Va dir també que volia presentar una denúncia, per la qual cosa la va examinar una metgessa forense, afigen des de la Policia Local.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
Més vist
Més escoltat
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
21.09.2026 | 90 minuts
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
18.09.2026 | Tastem CV | Les coques de la Safor
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani