Detenen un tinent de la Guàrdia Civil de Bétera per agredir sexualment i maltractar l'exparella
Els jutjats de Llíria han acordat la llibertat provisional amb una sèrie de mesures cautelars
Un tinent de la Guàrdia Civil de Bétera (València) ha sigut detingut per delictes de maltractament, agressió sexual, injúries i coaccions cap a la seua exparella.
Segons han informat este divendres fonts judicials, el detingut va passar ahir a la disposició de la magistrada titular de la plaça número 1 de la secció de violència sobre la dona del tribunal d'instància de Llíria, que va acordar la llibertat provisional amb una sèrie de mesures cautelars.
La jutgessa ha ordenat la prohibició d'aproximar-se a menys de 700 metres de la denunciant, al seu lloc de treball i o a qualsevol lloc que freqüente la seua exparella. Tampoc podrà anar al municipi on residix ni comunicar-se amb ella per cap mitjà, i portarà una turmellera GPS per al control de l'allunyament.
Segons ha avançat el diari Las Provincias, la víctima hauria denunciat diversos episodis de maltractaments i tres agressions sexuals durant els quatre mesos de relació que van mantindre entre setembre i desembre del 2025.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor