Detingut un home per gravar amb el mòbil dones en banys públics a Alacant
L'arrestat, de 34 anys, va ser descobert per una dona a la qual estava gravant quan es canviava dins d'un vestuari femení
Un home de 34 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d'haver gravat vídeos amb el telèfon mòbil de dones en banys i vestuaris públics mentre els usaven, segons han informat aquest divendres fonts de la Policia Nacional.
L'arrestat va ser descobert per una dona a la qual presumptament estava gravant quan es canviava en un vestuari femení.
A més, els agents encarregats del cas van trobar en el mòbil del sospitós diversos vídeos de dones quan feien ús del bany d'un centre comercial de la capital alacantina.
El presumpte autor dels fets accedia als serveis públics de dones i les gravava des de fora amb el seu mòbil elevant el terminal amb el braç fins a la part superior del bany.
Després de prestar declaració en dependències policials, el detingut eixit en llibertat, a l'espera de ser citat en seu judicial, encara que continuen les investigacions per a identificar a més víctimes.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Investiguen un possible vessament al riu Magre, on han eixit peixos morts surant
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Així són les vivendes prefabricades per a famílies afectades per la dana
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana