Detingut un home després de matar la mare de l'exparella a Múrcia
L'home tenia una orde judicial d'allunyament de la filla
Una dona de 79 anys ha mort a la pedania murciana de Torreagüera a conseqüència de les ferides d'arma de foc causades per un home de 58, quan es va interposar en la trajectòria del tret que dirigia a la seua filla, exparella de l'assassí, de la qual tenia una orde judicial d'allunyament i que ja ha sigut detingut, segons informa la Guàrdia Civil.
A l'arrestat, que va treballar en el passat com a guàrdia privat de seguretat, li han intervingut dos pistoles després que cometera l'assassinat a les 20:25 hores en el número 80 del carrer Major en un local de restauració en reformes. El local sembla que anava a ser inaugurat.
Segons han relatat diversos testimonis, la dona, de nacionalitat colombiana, es va interposar entre l'autor del tret i la filla per a defensar-la, per la qual cosa l'alcalde de Múrcia, José Ballesta, ja va parlar de violència de gènere anit en un tuit.
La Guàrdia Civil es va personar en el lloc del tiroteig i s'ha fet càrrec de la investigació. Per la seua banda, la Policia Local va sol·licitar assistència sanitària urgent, però les maniobres de reanimació cardiopulmonar no van donar resultat.
En cas de confirmar-se la naturalesa masclista del crim, seria el primer d'este tipus a Espanya este 2025.
Més llegit
-
Cancel·lat el Festival de les Arts per incomplir la normativa acústica
-
Troben el cos del menor desaparegut dijous a la platja d’Almassora
-
Educació proposa 7.700 noves places de docent i mesures per un total de 3.338 milions
-
Els afectats per la cancel·lació del Festival de les Arts promouen una demanda per a exigir la devolució íntegra de les entrades
-
Tàrbena torna a reivindicar el parlar salat
-
El Corpus Christi de València celebra els set segles