Detingut i posat en llibertat el menor acusat de participar en la violació grupal de la Malva-rosa
Fins al moment, la Policia Nacional havia detingut tres homes, tots majors d'edat
El menor identificat com el presumpte quart implicat en la violació grupal a una jove a la fi d'octubre en la zona de la Malva-rosa, a València, va passar a la disposició de Fiscalia de Menors i va quedar en llibertat. El menor es va lliurar el passat 21 de desembre acompanyat d'un advocat i un familiar, en dependències de la Policia Nacional. El van detindre i li van prendre exploració abans que passara a la disposició de Fiscalia de Menors i, finalment, quedara en llibertat.
Fins al moment, la Policia Nacional havia detingut tres homes, tots majors d'edat. El passat 28 d'octubre el jutjat d'instrucció número 20 de València va ordenar presó provisional, comunicada i sense fiança per a un d'ells; per al segon, va acordar presó provisional eludible sota una fiança de 5.000 euros i va quedar en llibertat provisional condicionada a abonar aquest pagament. El tercer va quedar en llibertat provisional.
La delegada del govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, va informar el 9 de novembre que s'havia identificat una quarta persona que estaria, presumptament, implicada en la violació grupal denunciada per la jove i que s'"estava a l'espera" de la seua detenció.
La jove agredida va denunciar els fets en l'Oficina de Denúncies i Atenció a la Dona (ODAM). La dona, de 18 anys, va declarar que un grup de joves la van envoltar en un descampat enfront d'una discoteca del barri de la Malva-Rosa, a València, i la van agredir sexualment.
Més llegit
-
Educació convoca els sindicats dilluns i enviarà el document final per a negociar en taules temàtiques separades
-
Rafa Mir nega en el juí l'agressió sexual a una jove: "Tot va ser consentit"
-
El Consell anuncia més de 7.000 milions per a Educació en els pròxims pressupostos
-
Educació sol·licita servicis mínims del 100% per als tribunals avaluadors de la PAU
-
Presó provisional per a un home investigat per tres agressions sexuals a València
-
Brussel·les multa Temu amb 200 milions d'euros per oferir productes il·legals
Més vist
Més escoltat
-
27.05.2026 | 90 minuts
-
27.05.2026 | DEIH presenta “Life Mission”, el seu primer còmic il·lustrat
-
27.05.2026 | Esports À Punt
-
28.05.2026 | Les notícies del migdia
-
27.05.2026 | Les notícies del migdia
-
28.05.2026 | Álvaro Surma, , líder de Niña Polaca, presenta '¿Dónde está la ONU cuando más la necesitas?', el nou disc de la banda