Detingut a Massamagrell un home de 44 anys acusat de 8 robatoris a casetes agrícoles
L'autor accedia a l'interior de les propietats, s'emportava eines d'obra, gasolina, bicicletes i cablejat i ho venia en centres de reciclatge i recuperació de metalls
La Guàrdia Civil de València ha detingut a Massamagrell un home com a presumpte responsable de 8 delictes contra el patrimoni en diversos municipis de la comarca de l'Horta Nord en relació amb robatoris a casetes agrícoles valorats en més de 10.000 euros.
L'operació va començar després de rebre nombroses denúncies per suposats delictes contra el patrimoni i l'orde socioeconòmic; concretament, pel robatori a l'interior de casetes agrícoles situades a la Pobla de Farnals, Museros i Massamagrell.
Segons la Guàrdia Civil, l'autor accedia a l'interior de les propietats trencant els cadenats de seguretat o bé saltant les tanques perimetrals. Dins, se centrava en la sostracció d'eines d'obra, gasolina, bicicletes i cablejat. El material sustret supera els 10.000 euros de valor. Posteriorment, l'autor venia alguns dels objectes robats en centres de reciclatge i recuperació de metalls.
L'autor, un home de 44 anys i de nacionalitat espanyola, va ser detingut a Massamagrell per 8 delictes contra el patrimoni i l'orde socioeconòmic. S'ha fet càrrec de les diligències el jutjat de primera instància i instrucció número 2 de Massamagrell.
Més llegit
-
El principal sospitós de la desaparició de l’empresari de Bocairent va complir presó per assassinat
-
L'operadora de l'112 que treballava el dia de la dana davant de la jutgessa: "Em vaig sentir molt sola"
-
Myke Towers suspén el concert a València per la forta pluja
-
Bisbal, Malú, Pablo López i Víctor Manuel es retroben amb Nino Bravo en l'estrena del Roig Arena
-
Un text sobre el llibre de Bretón dona el tir d’eixida a la selectivitat
-
Segon dia de la PAU amb les proves d’idioma estranger i Història d’Espanya