Arrestat per colpejar al cap la parella i galtejar la filla a Elx
La menor, de 14 anys, que va telefonar als agents, els va explicar que el seu pare es va encarar “agressivament amb ella” i li va pegar una galtada perquè “li va escopir”
Un home de 46 anys ha sigut detingut a Elx per, presumptament, agredir "amb un fort colp al cap" la parella i propinar una galtada a la filla, de 14 anys.
Segons han informat fonts de la Policia Local, la menor va cridar als agents i els va explicar, una vegada que estos estaven en l'habitatge familiar, que el pare es va encarar "agressivament amb ella" i que la va galtejar perquè "li va escopir".
Tot seguit, l'implicat es va dirigir cap a la mare, que estava asseguda al sofà del saló, i li va propinar un "colp al cap" en discrepar per una possible visita a la família materna de la menor i del seu germà de sis anys.
La menor va assegurar que era la primera vegada que els agredia físicament, però que "els insultava contínuament" i que amenaçava la parella.
Per la seua banda, l'home va explicar que el deteriorament de la relació amb la dona va fer que esta posara "en contra seu" els fills.
Més llegit
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Chulià (PP) nega que la successió de Mazón es pilote des de Madrid i Vox avisa que no seran els "pagafantes" dels populars
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària