Detenen una infermera per robar medicaments de diversos centres de salut
L'arrestada no tenia antecedents policials i ha quedat en llibertat després de declarar.
Una infermera, de 46 anys, ha sigut detinguda per robar presumptament medicaments estupefaents en diversos centres de salut en els quals treballava. Se l'acusa d'un delicte contra la salut pública i un altre lleu de furt.
La Policia Nacional va iniciar les investigacions quan els van notificar la desaparició, al mes de setembre, de tres vials de medicaments opioides (morfina i dolantina). Per aquest fet, el centre de salut va decidir guardar aquests medicaments amb clau. A partir d'aleshores, van començar a desaparéixer vials de psicotròpics com midazolam o diazepam.
La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de declarar i ser advertida de l'obligació de comparéixer davant de l'autoritat judicial quan la requerisquen.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura