Detenen un home per furtar vint quilos de cable de les vies d'alta velocitat
La sostracció va generar un risc per a la circulació dels trens, si bé no va arribar a afectar el servici ferroviari
Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb la Policia Local de Torrent, han detingut en esta localitat de l’Horta Sud un home de 69 anys com a presumpte autor dels delictes de danys i furt, després de presumptament sostraure vint quilos de cable de fibra i comunicació de les vies del tren d'alta velocitat.
L'arrest s'ha fet després que el 15 d'agost es localitzara i intervinguera el cable sostret, així com tres cisalles i una tisora de podar, de l'interior d'un vehicle i els agents comprovaren com el sospitós hauria accedit a les instal·lacions després de tallar part de la tanca.
La sostracció de cablejat va generar un risc per a la circulació dels trens, si bé no va arribar a afectar el servici ferroviari, i va requerir la intervenció urgent de personal tècnic especialitzat.
Més llegit
-
Mor un motorista en un accident de trànsit a la N-332, a l'altura del Campello
-
L'agost més letal a la Comunitat Valenciana per les altes temperatures deixa un estiu de rècord amb 391 morts
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Un accident a Museros obliga a tallar el carril esquerre de l'A-7 en sentit Alacant
-
Augmenten els ciberatacs a les institucions de la Generalitat