Detenen tres homes per una agressió sexual en grup a una jove de 18 anys a Màlaga
La víctima va rebre assistència sanitària en un hospital i després va presentar denúncia en comissaria
La Policia Nacional ha detingut tres homes d'entre 18 i 19 anys com a presumptes autors d'una agressió sexual en grup a una jove de 18 anys a Màlaga.
Els fets van tindre lloc la matinada del 3 d'octubre en un descampat utilitzat com a aparcament ubicat en les proximitats d'una sala de ball en la capital malaguenya, tal com han informat fonts policials.
Segons la investigació, la víctima va conéixer un dels agressors en una discoteca i, en un moment de la nit, van eixir junts del local. Després, ja en la via pública, s'hi van sumar dos homes, amics de l'anterior. El grup va conduir la víctima fins a un descampat, on presumptament la van obligar a mantindre relacions sexuals.
Després d'activar-se el protocol corresponent de víctimes d'agressió sexual, la dona va rebre assistència sanitària en un hospital i després va presentar denúncia en comissaria.
La investigació, de la qual s’ha fet càrrec la Unitat de Família i Atenció a la Dona (UFAM) de la comissaria provincial de Màlaga, ha sigut "molt complexa", amb nombroses diligències policials, reconstrucció dels fets, preses de declaracions a testimonis i reconeixements fotogràfics, han afegit les fonts.
Els presumptes responsables van ser identificats i localitzats dijous en els seus respectius domicilis, on van ser detinguts i posteriorment posats a disposició judicial.
Més llegit
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
Dilluns de transició cap a una setmana de pluges, que donarà treva des de dijous a la Magdalena i les Falles
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Les borses obrin en roig: l'Ibex s'afona un 3,17% amb el Brent disparat per damunt dels cent dòlars
-
Reamuntada, quasi tres anys després (3-2)
-
Reyes Martí dispara la mascletà del 8M a la plaça de l’Ajuntament de València